Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2018 14:49 - Преобръщането на ценностите. ‚Спонтанно сексуално престъпление.‘
Автор: eboa Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1045 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 10.10.2018 14:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

В България няма урагани. Само топли вълни галят постоянно почиващите в тази пасторална държава.

Изнасилване? Защо не? Какво очаква, след като е привлекателна и се показва по телевизията.  Спонтанно сексуално престъпление.

Жена е, нали? Хубава, и по телевизията. Е, не мога да откажа. Нормално е.

Разследваща журналистка? Звучи като още по-заслужаваща го между краката.

Изобщо, жените какво очакват, след като си го просят на всяка крачка.

Чука ми се, значи може. Аз съм животно, в животинския свят. В зоопарка, наречен България.

Според Миролюба Бенатова (!), във фейсбук, имало „перверзен фетиш към разследващата журналистика“, който трябва да се смени с „обикновена неприязън към ‚свободно практикуваното насилие‘ върху жени“ (кавичките са страшно много, защото са много необходими). След това има още от нея: „на опасно място“ и „в крайдунавския град“, което е вид лирическо предупреждение към евентуални заблудени туристи. Да, има един израз „Обикновено “тя си го е търсила“, и след това ... „жалко“ (?). Завършва със „скот“, архаична дума.

Но аз не изпитвам неприязън, още повече обикновена. Освен, ако нечий телефон звъни твърде силно. Тогава съм бесен. Иначе, не ме интересува околния свят. Ако искат да ги изнасилват, да ги убиват, да правят каквото искат. Стига да не ме дразнят. Изобщо, аз не разбирам посланията на Миролюба Бенатова на езика, който говоря. Вероятно защото не е достатъчно привлекателна, за да я изнасиля спонтанно и не изпитвам фетиш към неразсъждаваща журналистика.

Излъгах, разбирам ги. Нещо е дълбоко сбъркано в тази държава и в тези хора, включително журналистите. Най-вероятно всичко.

 

(Miroluba Benatova

4 часа · 

Борисов говори на “разследващите журналисти”, с които е пълен Министерският съвет. И предобри с обяснението, че в България има свобода всеки да пише каквото и където си иска. Няма! Но Виктория не е убита заради това. Дано перверзният фетиш към разследващата журналистика отстъпи място на обикновената неприязън към свободно практикуваното насилие към жени в България, което рядко предизвиква съчувствие и протест. Обикновено “тя си го е търсила”. Жалко за Виктория, срещнала края си на опасно място в крайдунавския град, удушена и изнасилена от един скот!)

 

 

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eboa
Категория: Поезия
Прочетен: 638395
Постинги: 741
Коментари: 459
Гласове: 4214
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930