Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2019 22:13 - Нечут монолог
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 6750 Коментари: 11 Гласове:
5

Последна промяна: 02.01.2019 22:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Зад всяка мисъл нищото наднича.
Едреят кухините - то ги всмуква.

На себе си не мога да приличам
след толкова години дълга скука.

И драконът на сенките приижда

от залеза на изгреви изсечен.

Спасява ме, че още не ме вижда.

Но туй ме прави още по-обречен.



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Така, така.
02.01.2019 22:41
Тези монолози не са ни за изказване на глас, ни за чуване, но ги има на моменти. Какво да правиш? Състояние. И ти нали си точен трептомер на човешката душа?...
цитирай
2. missana - Благодаря ти за мъдрите слова, Роси!
02.01.2019 23:43
rosiela написа:
Така, така. Тези монолози не са ни за изказване на глас, ни за чуване, но ги има на моменти. Какво да правиш? Състояние. И ти нали си точен трептомер на човешката душа?...


Трогнат съм.
цитирай
3. lexparsy - Този път ме размисли Младен… дали съм „чул“ монолога ти.
03.01.2019 02:27
и така се вживях да чуя, че ти завидях.
За това реших да си напиша и аз такъв.
През лупата на твоите метафори, но през моите очи.

В същността пак тъй осъзнавам се,
на великото безкрайно Нищо.
Тъй Него в кухини събирам си,
и оприличавам се на Нещо.

Залезът утроба е на дракон.
Припознат е… сянка е на Мене.
С изгрева спасени сме във сенки,
обречени да бъдем... Ново Себе.
---
Според мене няма такова нещо като Нищо Младен.
Или може да го наричам Ефира на Сътворението.
Преследваме го в безкрайните си цикли.
За да слеем същността си с него.
---
Ами за това забраниха Ефира и в науката..
За да ни обясняват че сме Нещо толкова материално в него, че може всичко да си счупим, както и да се страхуваме че и Нас :-)))
Даже абсолютната Нула е в катарзиса на толкова много Нищо от материята си… че топлината му да стопли…. хехе… София примерно :-)))
Ама нема да казвате че съм ви казал. :-)))

Ей, благодаря ти Младен за размислянето.
Надявам се че поне ти ще разбереш и част от моята изповед.

цитирай
4. lexparsy - Лелеее добре че се събудих... :-)
03.01.2019 09:11
  Той този дето на мен' се прави, но с вързани анонимни очички и на мен ми се яви на сън Младене.
  Гъделичкаше ме гадюхата, защото му писнало да си мастурбира анонимно. Понеже се подразбрал как и той искал да си Обича, но духовито споделено. Че и друга компания иска да докара откъм отзад си.
  То няма граници чуждото въображение като си нямаш свое…, плякаш си го на воля.
  И на други очите иска да върже но аз го разпознах по тремолото на гласчето и такъв шут му бих отзад, че ми се изцапа палеца, брат.
  Сега ще се дезинфекцирам под душа :-)
цитирай
5. missana - Благодаря ти и за двата коментара, Лекс!
03.01.2019 12:54
От снощи за пръв път имам достъп до компютъра едва сега. И естествено нечистоплътните се възползват. Съжалявам, че си служат с такива похвати. Те ще си получат заслуженото, по един или по друг начин. Просто защото всеки, който се опитва да се гаври с мен се гаври със Светия дух, а който е чел Светото писание знае, че единственият текст присъстващ и в 3-те синоптични евангелия е именно този: "Хула срещу Светия дух няма да ви се прости - нито в този, нито в който и да е друг свят!". Учудвам се на тези жалки човечета, които се осмеляват да извършват подобно светотатство. Нито те, нито ближните им, ще видят добро оттук насетне - нито в този, нито в който и да е друг свят. Да поставяш в смъртна опастност близките си е безумие и безрасъдство, но връщане за тях няма и не може вече да има.
Отвосно нулата, Лекс, тя е свързана с непрекъснатостта. Ако има непрекъснати процеси, то 0-та съществува и обратно - ако тя съществува, съществува и непрекъснатостта. Това е глобалният философски смисъл на 0-та.
цитирай
6. vedrina - !!!
03.01.2019 13:05
Нова година... - Нов късмет...!!!
цитирай
7. missana - Благодаря, Марина!
03.01.2019 14:52
vedrina написа:
Нова година... - Нов късмет...!!!


Нека и за двама ни е хубава 2019-а!
цитирай
8. stih - Уникален!
03.01.2019 19:18
След твоите стихове оставам замислена, Мисана.
Но това твое усещане за обреченост ме натъжава.
Пожелавам ти светлина в душата и много радост в дните ти!
цитирай
9. missana - Благодаря ти, Елица!
04.01.2019 21:41
stih написа:
Уникален! След твоите стихове оставам замислена, Мисана.
Но това твое усещане за обреченост ме натъжава.
Пожелавам ти светлина в душата и много радост в дните ти!


Твоята морална подкрепа за творчеството ми винаги е била стимул и вдъхновение за мен.
цитирай
10. tikovpisane - Тъжно е, както и Елица писа,
04.01.2019 22:34
но е реално! Дълг на писателите и поетите е да казват истината! Поне, както те я чувстват. Поздрав за мъдрите редове!
цитирай
11. missana - Благодаря ти, Влади!
05.01.2019 19:56
Приятелю! Бог да е винаги с теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5036106
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031