Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2018 09:29 - Живот, любов и боровинки
Автор: eboa Категория: Поезия   
Прочетен: 1572 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

В уханно утро, сред птички сладкодайни,

Разперили неуморими човки

Си казах, защо пък не.

 

Защо да не пропея,

Животът е толкова красив,

Приканва ме да го възпея.

 

След този зов неустоим

Аз просто нямах избор,

Освен да се подпиша.. Под този стих.

 

Безличен съм, а той е толкова красив.

И в мъжки род.

Затова написах епопея.

 

О, миличък,

Гушни се в мен,

Като мече, покатери се,

Ритни ме в топките за добър ден.

Очите ти са толкова безметежни,

Вещаят преживявания нежни.

Но искам само теб,

Да сме сами,

Нали рабираш, двамата, по мъжки.

Знам, омръзнало ти е да си възпяван от жени.

Да се умилкват в тебе като котки.

И да ти изневеряват.

Обаждат ти се, за да изпитат блуждаещ поглед

Със вафлена коричка.

Гласът им мек е, изкушаващ,

С игриви нотки.

Дори наричат те по име,

Защото мислят, че

Си мъж,

Мечтаят мъжкото във тебе. Поетично.

Приемат те като следобеден любовник.

Като пастир на стадо от разгонени тигрици.

Да ти дерат гърба със оцветени мисли.

Във техния фоклор нарича се ноктюрно.

Да те използват за любов.

А те обичат я,

Във твърди водни.

И удължени мигли.

 

Ела сега до мен, ритни ме пак, където си намислил,

Живот, във мъжки род,

Аз знам, че си жена, защото пазиш себе си от тях.

Защото никога не те е страх.

 






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eboa
Категория: Поезия
Прочетен: 633404
Постинги: 741
Коментари: 459
Гласове: 4214
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930