Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2012 14:42 - ЖЕЛАЯ АЗ, ЖЕЛАЯ
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 10071 Коментари: 31 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ...вече на книжен носител



Плэйкаст «ЖЕЛАЯ АЗ, ЖЕЛАЯ» ";

 

image image

ЖЕЛАЯ АЗ, ЖЕЛАЯ...

Желая аз, желая - Слънце,

душата ми да сгрява.

В очите ти да го откривам

и с мен днес да танцува.

 

Желая аз, желая - Луна,

да ме облива в уют и тишина.

Притисната в теб да слушам,

тайни, неоткрити досега.

 

Желая аз желая - Дъжд,

ромолящ, пречистващ, свеж.

Магнетизма от теб да взема,

да се преродя, в розово да светя.

 

Желая аз желая-Смях,

сърцето щастливо да пулсира.

Мигът е важен, той е днес

а утре каквото отново пожелая.

 

12.09.2007

ДЖУЛИЯ БЕЛ
http://www.playcast.ru/view/1576547/b254ecb6d22866c666f9a38bd1713f3c462cca65pl



 

 


 

Звук: DANCE OF THE CLOUDS image image
Изображение: ОБЛАЦИ - http://photomimi.blog.bg/izkustvo/2…414301 image
Текст: http://yuliya2006.blog.bg/


Тагове:   поезия,   джулия бел,   желаЯ,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - http://www.facebook.com/profile.php?id=100002267818849
16.04.2012 15:10
Maia Peeve

СТРАХОТНО, МНОГО ПОЗИТИВНО, БЛАГОДАРЯ
цитирай
2. mt46 - Поздрав -
16.04.2012 15:15
за хубавите желания!... И за красивата музика...
цитирай
3. yuliya2006 - Maia Peeve СТРАХОТНО, МНОГО ...
16.04.2012 15:21
yuliya2006 написа:
Maia Peeve

СТРАХОТНО, МНОГО ПОЗИТИВНО, БЛАГОДАРЯ



СИЛАТА НА МИСЪЛТА ДА ИСКАШ И ЕТО ЧУДЕСА..ТЕ СТАВАТ
цитирай
4. yuliya2006 - за хубавите желания!. . . И за кра...
16.04.2012 15:23
mt46 написа:
за хубавите желания!... И за красивата музика...



Пази се от хора, които се опитват да омаловажат твоите стремежи.
Незначителните хора винаги правят това. Истински великите са тези,
които ще те накарат да чувстваш, че и Ти също можеш
да станеш велик... (Марк Твен)
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Да бъде както го желаеш сладурано.
16.04.2012 15:44
Да бъде както го желаеш сладурано.
цитирай
6. yuliya2006 - Да бъде както го желаеш сладурано. ...
16.04.2012 15:57
kasnaprolet9999 написа:
Да бъде както го желаеш сладурано.



ЕЙ, ЛЮБИМА БИЛЧИЦЕ..ЗНАЕШ ГО ТИ..ЗНАЕШ!

Желая аз, желая - Луна,

да ме облива в уют и тишина.

Притисната в теб да слушам,

тайни, неоткрити досега.
цитирай
7. pontis - ти си особена жена
16.04.2012 16:20
наречена перфектна
цитирай
8. yuliya2006 - наречена перфектна ЕЙ, Ч...
16.04.2012 16:31
pontis написа:
наречена перфектна



ЕЙ, ЧАРОВНИКО СКЪП...БЛАГОДАРЯ ЧЕ В ТВОИТЕ ОЧИ СЪМ ТАКАВА!

Желая аз желая - Дъжд,

ромолящ, пречистващ, свеж.

Магнетизма от теб да взема,

да се преродя, в розово да светя.
цитирай
9. bezmitove - Да си призная
16.04.2012 16:47

Най-много ми хареса музиката от първото клипче.
цитирай
10. atil - Това е ПОЕЗИЯ! А един писа, че дне...
16.04.2012 18:26
Това е ПОЕЗИЯ! А един писа,че днешните българи нямали бъдеще затова гледали в миналото?! Поезията е навсякъде и във всички измерения!
цитирай
11. divna8 - Хареса ми, Джул!
16.04.2012 20:40
Поздравления за стиха :)))

Христос Воскресе!

С уважение: Дима/Дивна8
цитирай
12. ivankalilova - Поздравления, Джул!
16.04.2012 20:43
Честит Великден!Нека се помолим всички на този празник свят.
Нека бъдем по-добри, да живеем в мирни дни.Нека лицата ни сияят през цялата година.И мир и спокойствие в душите ни цари.
цитирай
13. tsanynka - Христос воскресе!
16.04.2012 20:50
Чудесни желания,мила!Поздравления
Не спирай да желаеш!Това ни движи напред...
:)
цитирай
14. yuliya2006 - Честит Великден!Нека се помолим ...
16.04.2012 20:57
ivankalilova написа:
Честит Великден!Нека се помолим всички на този празник свят.
Нека бъдем по-добри, да живеем в мирни дни.Нека лицата ни сияят през цялата година.И мир и спокойствие в душите ни цари.


МОЛИТВА


ПРОВОКИРАНО..............

Aнтоан дьо Сент-Екзюпери -


Господи, аз моля не за чудеса и не за миражи, а за силата на всеки ден.
Научи ме на изкуството на малките крачки. Направи ме наблюдателен и находчив, за да мога в пъстротата на ежедневието навреме да се спирам на откритията и опита, които ме вдъхновяват. Научи ме правилно да разпределям времето в живота си.
Дари ми тънък усет, за да различавам значимото от маловажното.
Аз моля за сила за въздържание и мярка, за да не пърхам и да не пълзя в живота, а разумно планирал деня си, да мога да видя върхове и далечни простори, а понякога даже да имам време за насладата от изкуството.
Помогни ми да осъзная, че илюзиите не помагат с нищо. Нито спомените за миналото, нито мечтите за бъдещето.
Помогни ми да бъда тук и сега и да възприемам тази минута като най-важната.
Опази ме от наивната вяра, че всичко в живота трябва да бъде гладко.
Дари ми ясно съзнание за това, че сложностите, пораженията, паденията и неудачите са естествена част от живота, благодарение на която ние растем и съзряваме.
Напомняй ми, че сърцето често спори с разума. Изпрати ми в нужния момент някой, който има силата да ми каже истината, но би го направил с любов. Знам, че решението на много проблеми е в изчакването.
Затова научи ме на търпение. Ти знаеш колко силно се нуждаем от приятелство.
Направи ме достоен за този прекрасен и нежен дар на съдбата.
Дай ми богата фантазия, за да мога в нужния момент, на нужното място, мълчейки или говорейки, да подаря някому нужната топлина. Направи ме човек, способен да достига до тези, които са стигнали дъното.
Опази ме от страха да не пропусна нещо в живота. Дай ми не това, което искам, а това което действително ми е необходимо.
Научи ме на изкуството на малките крачки !!!
цитирай
15. yuliya2006 - Най-много ми хареса музиката от ...
16.04.2012 20:58
bezmitove написа:

Най-много ми хареса музиката от първото клипче.




КОГАТО ЗАПОЧНАХ ДА ОБИЧАМ СЕБЕ СИ

1. КОГАТО ЗАПОЧНАХ ДА ОБИЧАМ СЕБЕ СИ, РАЗБРАХ, ЧЕ МЪКАТА И СТРАДАНИЕТО СА САМО ПРУПРЕДИТЕЛНИ СИГНАЛИ ЗА ТОВА, ЧЕ ЖИВЕЯ ПРОТИВ СОБСТВЕНАТА СИ ИСТИНА.
СЕГА ЗНАМ, ЧЕ ТОВА СЕ НАРИЧА:
" А В Т Е Н Т И Ч Н О С Т "

2. КОГАТО ЗАПОЧНАХ ДА ОБИЧАМ СЕБЕ СИ, РАЗБРАХ, КОЛКО СИЛНО МОЖЕШ ДА ЗАСЕГНЕШ НЯКОГО, АКО ГО ПОДТИКВАШ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СОБСТВЕНИТЕ МУ ЖЕЛАНИЯ, ПРЕДИ ДА ИМ Е ДОШЛО ВРЕМЕТО И ЧОВЕКЪТ ОЩЕ НЕ Е ГОТОВ, И ТОЗИ ЧОВЕК СЪМ САМИЯ АЗ.
ДНЕС НАРИЧАМ ТОВА:
" П Р И З Н А Н И Е "

3. КОГАТО ЗАПОЧНАХ ДА ОБИЧАМ СЕБЕ СИ, ПРЕСТАНАХ ДА СЕ СТРЕМЯ КЪМ ДРУГ ЖИВОТ И ИЗВЕДНЪЖ ВИДЯХ, ЧЕ ВСИЧКО, КОЕТО МЕ ОБКРЪЖАВА, МЕ ПРИКАНВА ДА РАСТА.
ДНЕС НАРИЧАМ ТОВА:
" З Р Е Л О С Т "

4. КОГАТО ЗАПОЧНАХ ДА ОБИЧАМ СЕБЕ СИ, РАЗБРАХ, ЧЕ ПРИ ВСЯКАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА СЕ НАМИРАМ НА ПРАВИЛНОТО МЯСТО, В ПРАВИЛНОТО ВРЕМЕ И ВСИЧКО СЕ СЛУЧВА В НУЖНИЯ МОМЕНТ,
ЗАТОВА МОГА ДА БЪДА СПОКОЕН.
СЕГА НАРИЧАМ ТОВА:
" У В Е Р Е Н О С Т В С Е Б Е С И "

5. КОГАТО ЗАПОЧНАХ ДА ОБИЧАМ СЕБЕ СИ, ПРЕСТАНАХ ДА ОГРАБВАМ СОБСТВЕНОТО СИ ВРЕМЕ И ДА ПРАВЯ ГРАНДИОЗНИ ПРОЕКТИ ЗА БЪДЕЩЕТО.
ДНЕС ПРАВЯ САМО ТОВА, КОЕТО МИ НОСИ ЩАСТИЕ И РАДОСТ.
ПРАВЯ ТОВА, КОЕТО ОБИЧАМ ДА ПРАВЯ И НОСИ НА СЪРЦЕТО МИ ПРИЯТНИ УСЕЩАНИЯ.
ПРАВЯ ТОВА ПО СОБСТВЕН НАЧИН И В СОБСТВЕН РИТЪМ.
ДНЕС НАРИЧАМ ТОВА:
" П Р О С Т О Т А "

6. КОГАТО ЗАПОЧНАХ ДА ОБИЧАМ СЕБЕ СИ, СЕ ОСВОБОДИХ ОТ ВСИЧКО, КОЕТО ПРИНАСЯ ВРЕДИ НА ЗДРАВЕТО МИ - ХРАНА, ХОРА, ВЕЩИ, СИТУАЦИИ.
ВСИЧКО, КОЕТО МЕ ТЕГЛЕШЕ НАДОЛУ И МЕ ОТБЛЪСКВАШЕ ОТ САМИЯ МЕН.
В НАЧАЛОТО НАРИЧАХ ТОВА:
" ПОЗИЦИЯ НА ЗДРАВОСЛОВНИЯ ЕГОИЗЪМ "
СЕГА ГО НАРИЧАМ:
" Л Ю Б О В К Ъ М С А М И Я С Е Б Е С И "

7. КОГАТО ОБИКНАХ СЕБЕ СИ, ПРЕСТАНАХ ДА СЕ ОПИТВАМ ВИНАГИ ДА БЪДА ПРАВ И ОТ ТОЗИ МОМЕНТ - ПРАВЯ ПО-МАЛКО ГРЕШКИ.
СЕГА РАЗБРАХ, ЧЕ ТОВА Е:
" С К Р О М Н О С Т "

8. КОГАТО ЗАПОЧНАХ ДА ОБИЧАМ СЕБЕ СИ, ПРЕСТАНАХ ДА ЖИВЕЯ С МИНАЛОТО И ДА СЕ БЕЗПОКОЯ ЗА БЪДЕЩЕТО.
ДНЕС ЖИВЕЯ САМО ЗА НАСТОЯЩИЯ МОМЕНТ, В КОЙТО СЕ СЛУЧВА ВСИЧКО.
СЕГА ИЗЖИВЯВАМ ВСЕКИ ДЕН, ЗА САМИЯ НЕГО И НАРИЧАМ ТОВА:
" Р Е А Л И З А Ц И Я "

9. КОГАТО ЗАПОЧНАХ ДА ОБИЧАМ СЕБЕ СИ, ОСЪЗНАХ, ЧЕ МОЯТ УМ МОЖЕ ДА МЕ РАЗСТРОИ И ОТ ТОВА МОГА ДА СЕ РАЗБОЛЕЯ.
НО, КОГАТО ГО ОБЕДИНИХ С МОЕТО СЪРЦЕ, МОЯТ РАЗУМ МИ СТАНА ЦЕНЕН СЪЮЗНИК.
СЕГА НАРИЧАМ ТАЗИ ВЗАИМОВРЪЗКА:
" М Ъ Д Р О С Т Н А С Ъ Р Ц Е Т О "

10. ПОВЕЧЕ НЕ НИ Е НУЖНО ДА СЕ БОИМ ОТ СПОРОВЕ, КОНФРОНТАЦИЯ ИЛИ РАЗЛИЧЕН РОД ПРОБЛЕМИ СЪС СЕБЕ СИ, ИЛИ СЪС ДРУГИТЕ.
ДАЖЕ ЗВЕЗДИТЕ СЕ СБЛЪСКВАТ, НО ОТ ТЕХНИЯ СБЛЪСЪК СЕ РАЖДАТ НОВИ СВЕТОВЕ.
СЕГА ЗНАМ:
" Т О В А Е Ж И В О Т Ъ Т "

Чарли Чаплин

цитирай
16. yuliya2006 - Това е ПОЕЗИЯ! А един писа, че дне...
16.04.2012 21:01
atil написа:
Това е ПОЕЗИЯ! А един писа,че днешните българи нямали бъдеще затова гледали в миналото?! Поезията е навсякъде и във всички измерения!


Стар чероки разказвал на своя внук за борбата, която се води във всеки един от нас. И рекъл на момчето, че в душите ни се борят два вълка. Единият е зъл, той е гневът, завистта, недоволството, отрицанието, алчността, надменността, самосъжалението, чувството за малоценност или пък за превъзходство, лъжата, фалшивата гордост и егоцентризмът. Другият е добър – той е радостта, мирът, любовта, надеждата, спокойствието, скромността, добротата, благосклонността, взаимността, щедростта, искреността, състраданието и вярата.
Внукът се замислил за момент и след това попитал дядо си:
- И кой вълк побеждава?
- Този, когото нахраниш. – отговорил старият чероки
цитирай
17. yuliya2006 - Поздравления за стиха :))) ...
16.04.2012 21:03
divna8 написа:
Поздравления за стиха :)))

Христос Воскресе!

С уважение: Дима/Дивна8


Ако владееш се, когато всички
треперят, а наричат теб страхлив;
Ако на своето сърце едничко
се довериш, но бъдеш предпазлив;
Ако изчакваш, без да се отчайваш;
наклеветен – не сееш клевети;

или намразен – злоба не спотайваш;
но… ни премъдър, ни пресвят си ти;
Ако мечтаеш, без да си мечтател;
ако си умен, без да си умник;
Ако посрещаш краха – зъл предател
еднакво със триумфа – стар циник;
Ако злодеи клетвата ти свята
превърнат в клопка – и го понесеш,
или пък видиш сринати нещата,
градени с кръв – и почнеш нов градеж;

Ако на куп пред себе си заложиш
спечеленото, смело хвърлиш зар,
изгубиш, и започнеш пак, и можеш
да премълчиш за неуспеха стар;
Ако заставиш мозък, нерви, длани
и изхабени – да ти служат пак,
и крачиш, само с Волята останал,
която им повтаря: „Влезте в крак!
Ако в тълпата Лорда в теб опазиш,
в двореца – своя прост човешки смях;
Ако зачиташ всеки, но не лазиш;
ако от враг и свой не те е страх;
Ако запълниш хищната Минута
с шейсет секунди спринт, поне веднъж;
Светът е твой! Молбата ми е чута!
И главно, сине мой – ще бъдеш мъж!

Ръдиард Киплинг


цитирай
18. yuliya2006 - Чудесни желания, мила!Поздрав...
16.04.2012 21:05
tsanynka написа:
Чудесни желания,мила!Поздравления
Не спирай да желаеш!Това ни движи напред...
:)


Завещание
на Николай Константинович Рьорих
към сина му Святослав Рьорих
1947 година, Нагар, Кулу, Индия

Аз ще кажа моята молитва
и ще я кажа като пред лика на Слънцето:

Аз те обичам, Господи!
Това е цялата моя молитва.
Мойсей, научи ме на вярност!
Мохамед, научи ме на мъжество!
Митра, научи ме на чистота!
Кришна, научи ме на любов!
Буда, научи ме на покой!
Христос, научи ме на жертва!

Това е цялата моя молитва
цитирай
19. pcelata - Христос Воскресе и от мен!
16.04.2012 22:22
Всички пожелания,които могат да съществуват-ти ги пожелавам от сърце,утроени и умножени по безкрая.Много ми хареса стихото,а музиката от първото клипче е божежествено удоволствие за душата ми.Благодаря ти за което.
цитирай
20. mariniki - пожелавай си, Джулия...всеки ден по нещо хубаво..
16.04.2012 22:39
и то ще се сбъдне...светла душа си ти..
поздравявам те, за прекрасния постинг..
цитирай
21. pontis - Джу, казах ли ти, че си прекрасна?
17.04.2012 09:40
И днес.
цитирай
22. yuliya2006 - И днес. НА МОЯ ПЪРВИ ИЗДАТЕЛ С ОБИ...
17.04.2012 15:24
pontis написа:
И днес.



НА МОЯ ПЪРВИ ИЗДАТЕЛ С ОБИЧ!

ДЖУЛ
цитирай
23. yuliya2006 - Всички пожелания, които могат да ...
17.04.2012 15:26
pcelata написа:
Всички пожелания,които могат да съществуват-ти ги пожелавам от сърце,утроени и умножени по безкрая.Много ми хареса стихото,а музиката от първото клипче е божежествено удоволствие за душата ми.Благодаря ти за което.



”Щом не можеш да бъдеш на хълм бор висок
ти бъди дребен храст, но бъди
най-прекрасният храст край пенлив водоскок
и на бора недей се сърди.
Щом не можеш да бъдеш и храст,
ти трева покрай пътя стани мълчешката;
вместо щука бъди малък клен,
но това да е кленът-мечта на реката.
Няма как да сме все капитани,
моряци да станем, пак нужни сме значи.
Има труд за титани и труд за слабаци.
Просто всеки си има задачи.
Щом не си пътят царски, пътека стани,
щом не си слънце, бъди пък звезда.
Просто своята собствена цел постигни
и така ще оставиш следа!
Дъглас Малок
цитирай
24. yuliya2006 - и то ще се сбъдне. . . светла душа си ...
17.04.2012 15:27
mariniki написа:
и то ще се сбъдне...светла душа си ти..
поздравявам те, за прекрасния постинг..



"Исках да пея. Казаха ми, че е по-добре да не го правя, че нямам никакъв шанс в тази сфера, че с този глас и с тази физика човек не бива да се качва на сцена. Исках да пиша и да композирам песни. Направиха всичко, за да ме накарат да се откажа. И пак беше същото - за такъв некултурен човек като мен не можело да има бъдеще в тази дисциплина. Онези, които четяха текстовете на моите песни, ме уверяваха в обратното (на първо място читателите), но ето - днес пиша своята автобиография убеден, че не съм нито писател, нито литератор. Все пак съм изживял един живот, който може би си струва да бъде разказан -да, казвам може би. Днес, когато съм на възрастта, в която човек вече не си прави много илюзии, все пак си задавам някои въпроси. Защо станах това, което съм? Времето минава бързо, сякаш колесницата на моето съществуване препуска, а аз - помъдрял и разбиращ - се опитвам да забавя своите крачки. Вече съм измислил и епитафа си: „Тук почива най-възрастният от гробището." И като казвам стар, значи стар, но наистина стар, с бръчките, с побелелите коси, с мършавото лице, но със светъл дух, с бодро настроение и със здрави нокти, за да се задържа възможно най-дълго за тази проститутка живота, който - до доказване на противното - е все още най-хубавото нещо, което познавам."
Шарл Азнавур
цитирай
25. ckarlet - А аз ти пожелавм всичко, което ти си ...
17.04.2012 18:13
А аз ти пожелавм всичко, което ти си си пожелала да стане реалност, Джул!
И след това отново да има мечти и желания...
Поздрави!
цитирай
26. yuliya2006 - А аз ти пожелавм всичко, което ти си ...
17.04.2012 21:34
ckarlet написа:
А аз ти пожелавм всичко, което ти си си пожелала да стане реалност, Джул!
И след това отново да има мечти и желания...
Поздрави!



Ти си такъв, каквото е твоето силно
вътрешно желание.
Каквото е то, такава е и волята ти.
Каквато е тя, такива са делата ти.
Каквито са те, такава е съдбата ти.

Брихадараняка упанишада IV.4.5
цитирай
27. pontis - Джу,
18.04.2012 09:29
очарователна си (просто минавам, но исках да ти го кажа)
цитирай
28. yuliya2006 - очарователна си (просто минавам, ...
18.04.2012 15:31
pontis написа:
очарователна си (просто минавам, но исках да ти го кажа)



СТЕФ , НАЙ - ЧУДНИЯ ПРИЯТЕЛ СИ МИ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
29. pcelata - Всички пожелания, които могат да ...
20.04.2012 13:12
yuliya2006 написа:
pcelata написа:
Всички пожелания,които могат да съществуват-ти ги пожелавам от сърце,утроени и умножени по безкрая.Много ми хареса стихото,а музиката от първото клипче е божежествено удоволствие за душата ми.Благодаря ти за което.



”Щом не можеш да бъдеш на хълм бор висок


Благодаря.Много си мила.Топло те прегръщам.Хубав ден.
ти бъди дребен храст, но бъди
най-прекрасният храст край пенлив водоскок
и на бора недей се сърди.
Щом не можеш да бъдеш и храст,
ти трева покрай пътя стани мълчешката;
вместо щука бъди малък клен,
но това да е кленът-мечта на реката.
Няма как да сме все капитани,
моряци да станем, пак нужни сме значи.
Има труд за титани и труд за слабаци.
Просто всеки си има задачи.
Щом не си пътят царски, пътека стани,
щом не си слънце, бъди пък звезда.
Просто своята собствена цел постигни
и така ще оставиш следа!
Дъглас Малок

цитирай
30. mnooogo - Много красиво!!!
21.04.2012 09:23
и поетично...
цитирай
31. otherwise - Нежно, обично и романтично сърце имаш, Джу!
21.04.2012 09:24
Стих и мелодия, трептящи по фибрите на копнежа за заедност. Сега. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7364330
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031