Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2018 23:19 - Глупаво е и съм се въздържал от такива постинги, но картинки да искаш, Градски
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2012 Коментари: 55 Гласове:
31

Последна промяна: 11.10.2018 23:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

http://armymedia.bg/archives/65303

Такива "картинки" не десетки... Не стотици... Хиляди!




Гласувай:
32



1. starforlife - А ето ви и малко черен хумор. Не за друго, а защото нали, това им основен клинчер на русофирлите - руската военна мощ.
11.10.2018 23:22
"Cpедствaта на aмеpиканcките cистeми зa пpотивоpaкетна oтбpaна имaт пoтенциaл да пpихвaщат pуски и китaйски бaлиcтични paкети и пpeдставляват зaплаха за стpaтегичеcките ядpени cили на двете cтpани. В бъдeще тeзи възможноcти на САЩ caмо ще pacтат", зaяви пъpвият зaм.-началник на Гeнщаба генеpaл-лейтeнант Виктop Пoзнихир на кoнфepенцията за междунapодноa сигуpност MCIS-2017 в Москва.

Кой генерал? ПразенХ~й? ха ха ха


Както казах - черен хумор и тъп постинг, показващ факта, че аз не изпадам в дребнавости, а говоря за фундаментални неща.
цитирай
2. starforlife - Всъщност, като написах руската военна мощ, та се присетих, че има документи на същия този Генщаб на Русия,
11.10.2018 23:44
касаещи проведени симулативни учения на целия руски флот спрямо най-мощния самолетоносач на САЩ със съпътстващото го формирование.
Резултатите ли?
38% вероятност ЦЕЛИЯТ РУСКИ ФЛОТ да се справи с едно такова формирование.
Може би някои не знаят, че точно самолетоносачите са най-сериозните съвременни оръжия по куп причини.
Да засягам ли какви?
Ами по-скоро да ви кажа, че на мен наистина ми е притеснено, че САЩ заявиха готовността си да действат твърдо при нерагламентирани намеси от руска страна в Сирия и разположиха именно тези страшилища по възловите акватории.
Което нито одобрявам - нито ме кефи.

ПС: Всъщност, летящите ми мисли как при един евентуален тотален сблъсък м/у все пак ядрена Русия и САЩ, победителят ще е неподвижният перитрих (последното е релевантна (и ноторна - и ноторна) ебавка за такива като Тинчето с ласото, която дори няма да схване какъв е смисълът на ебавката) и фактът, че и по отношение на "Казбек" Русия показват колко сдухана държавност са.
Какво е "Казбек" и за какво говоря ли?
Ами поинтересувайте се, ако не знаете бре. Поинтересувайте се от юридическа и социално-политическа гледна точка. Пък после продължете да тролите. (На русофилите "умни" говоря. Дето приемат, че 2 и 2 е 5, ако им е казано, че е така, а не мислят с главите си.)
цитирай
3. novitejivotni - То и тая сценка сме я играли...
11.10.2018 23:46
Като им говориш, не вярват. Като им покажеш картинки, това било елементарен фотошоп. Като им покажеш видео, айде стига холивудски бози. И те така до безкрай.
И иначе във Венецуела го построиха, а пък милиони венецуелци напуснаха страната. Не разбирам защо така ?
цитирай
4. anngry - Привет, Ж-Стар! :D
12.10.2018 00:09
Нощна съм. Предложи филм по-добре.
Виж пирамидата на Маслоу е интересна тема. :D
цитирай
5. starforlife - ~
12.10.2018 00:12
~ 3. novitejivotni
Махни я Венецуела. По-добре да обсъдим защо при соца беше забранена (книгата) Емануела. ха ха ха


~ 4. anngry
Ми... "Виноват"!
Хей сега ще компенсирам предлагайки ти не един, а два лежерни и готини филма. Харесването е гарантирано. хе хе хе
цитирай
6. anngry - :D
12.10.2018 00:31
"~ 4. anngry
Ми... "Виноват"!
Хей сега ще компенсирам предлагайки ти не един, а два лежерни и готини филма. Харесването е гарантирано. хе хе хе"



Все още няма нищо. :D Ще почакам. :D
цитирай
7. starforlife - ~ 6. anngry
12.10.2018 00:34
Търпение де.
Трябва да заобиколят и амерковските F-15, които пък тези дни САЩ разположиха в Украйна.
Въобще - не вървят на добре нещата и дано Русия се вразуми, че няма как цял свят (образно говоря - статистически САЩ е най-мразената държава) да не те обича и упреква, а ти да си прав и промени някои свои линии на поведение.

Ето го единият, долетя вече. ха ха ха
https://www.youtube.com/watch?v=8EGGCcElp1o
А ето го и другия:
https://www.youtube.com/watch?v=AjywAk_oRNI
цитирай
8. vaquero - starforlife,
12.10.2018 09:59
Не ме оплаквай. Много съм наясно с действителността. А ти не чети само us-американски сайтове. А това, което си ми предложил за гледане е от времето на аграрника Ненчев. Какво искаш да пише? За силата на руското оръжие ли, което се е доказало в не една и две войни.
цитирай
9. getmans1 - . . . ЗДРАВЕЙ СТАР, ПРАВ Е ВОКЕРОТО И ...
12.10.2018 13:46
... ЗДРАВЕЙ СТАР, ПРАВ Е ВОКЕРОТО И НЕГО ОПЛАКВАЙ ... САМО СИ ГО ПРЕДСТАВИ КАК ПОДСКАЧА ОТ КРАК НА КРАК КАТО МАЛКО ДЕТЕ КОГА МУ СЕ ПИШКА, ПОТРИВА РЪЧИЧКИ И СЕ КИКОТИ, ЧЕ ВИДИШ ЛИ НАТРИЛ НИ НОСОВЕТЕ ...
ОПИТАЙ ... И СНИЗХОДИТЕЛНАТА УСМИВКА ТИ Е ГАРАНТИРАНА ... ДАЖЕ ЩЕ ТИ СЕ ПРИИСКА ДА СИ НАПРАВИШ СЕЛФИ.


vaquero написа:
Не ме оплаквай. Много съм наясно с действителността. А ти не чети само us-американски сайтове. А това, което си ми предложил за гледане е от времето на аграрника Ненчев. Какво искаш да пише? За силата на руското оръжие ли, което се е доказало в не една и две войни.

цитирай
10. radostinalassa - И какво напр. Лайфчо с ласото ...
12.10.2018 16:07
няма да мога да схвана? Какво ти дава основание за това? Докажи, че си по-умен. Досега опитите ти не дадоха успех според мене.
цитирай
11. starforlife - ~
12.10.2018 20:21
~ 8. vaquero
Поредното тролско и глупаво изказване от твоя страна.
Тролско в частта си по отношение на това какви сайтове чета.
Бъди сигурен, че чета много повече руски, отколкото американски сайтове.
Въпросът е какви като рейтинг на достоверност, с каква наблюдателност и какви принципи за отношение към поднасяната информация.
Давам ти пример: Преди малко гледах руски клип за прослава на мобилен комплекс С-300. И, ако ти гледайки този конкретно клип се захласнеш по цитирането на ТТ-данни, то аз забелязах две показателни неща: Руският войник осъществяваше връзка с останалите по относително евтина китайска радиостанция. Същият войник заземи шасито, забивайки ПОЩО-ЗАЩО метален шиш с голи ръце. Шиш, който си личеше, че ще падне със сигурност, защото в СУХАТА твърда земя се заби не повече от 3-4 см.
Схващаш ли, Градски?
Схващаш ли, че моето съзнание е култивирано като критично и отдава значение на детайлите, защото те са изключително важни?
Спомни си как ликувахте (ти също и то доста еуфорично) при разните фейк-новини, че руските ПВО-средства в Сирия са отразили НАТО-вските ракети на 99%, а аз изчаквах, при все, че дори бях провокиран (от Фрии) да коментирам по-обстойно.
Е... После самата Русия официално сведе други картинки за нещата и вие си останахте с ликуващия пръс(т) в гъС, а прагматичните хора си направиха изводите тогава, когато можеха да боравят с повече и достоверни данни, а не фейк-напъни на такива заслепени дураци като теб.
Такива примери мога да ти дам десетки.
Но си седнал ти, този, който едва само на български и руски осъществяваш достъп до информацията, да ме поучаваш и говориш за ограничен кръгозор при информирането.
Колко израелски сайта например прочете, за да си наясно с това дали руските ПВО отразяват полетите им или онези летят без дори да ги забележат (с американски F-15 и F-35)? И колко пъти изчака да видиш потвърждение от самите раши, че това е факт? (Ти нима не се смееш на идиотските оправдания от страна на руски спец-военни, че виновен бил терена с кривините си и ниското летене на израелците? Ами войната отдавна не е това, което ти си мислиш и проумей, че Русия няма шанс в локални военни конфликти с/у държави като САЩ, Великобритания, Израел, Индия... дори без колаборативната подкрепа на останалите членки на НАТО. Всяка една от изброените държави САМОСТОЯТЕЛНО е в състояние да направи смешни русите при локални военни конфликти. Особено Израел.)
Ти четеш ли в индийски сайтове за скандалите по отношение отказите (поради неспособност, защото Русия ВИНАГИ е действала като търгаш) да изпълняват заложената поддръжка спрямо закупената военна техника? И схвана ли, че си го вкара двоен с това, защото индийците ги отрязаха като интелектуална помощ спрямо новия им изтребител и той се замразява, защото без индийските високи технологии просто не може да се осъществява? Научи ли потвърдено и от руска страна на ниво държавни агенции и изкзвания на техни действащи експерти, че Индия прекратява всякакъв вид покупка на руска военна техника? А тя беше най-сериозният пазар на русите за това - буквално колкото всички останали.

Въобще, Градски, ти си просто един заблуден човек, който има определени претенции, но те не се подплатяват с реалности, а само с патетизъм.
Пак те питам... Като Русия е по-по- и най-, защо така не изхвърлиш всичко западно около теб и не го замениш с руски аналози?
Отговорът е ясен: Защото ще останеш гол като пушка.
Или не е Истина?


~ 9. getmans1
А кога и къде ме е видял някой да оплаквам (или нравоучителствам както те - русофилските дървени философи) някого?
Всеки има правото да бъде глупав.



~ 10. radostinalassa
Това, че не схващаш, както и самото съдържание на този твой коментар, а и начинът на построяване на изреченията като отражение на интелекта ти - само по себе си говори бре, Тиночка.
Ти си по-зле дори отколкото съм те мислел преди да разменя първата си дума с теб.
цитирай
12. starforlife - И понеже нещо ме присети коментарът ми току що под предходния постинг...
12.10.2018 20:47
... Та още нещо, Градски
Аз не се движа от центробежните сили на медиите, а от личните си впечатления.
А такива при мен - дал Господ.
Докато при теб се ограничават само и единствено до обстоятелствата и то останали в миналото в България.
Ти по мое мнение не си посетил една западна страна, че да имаш правото да сравняваш и говориш.
Е... Ето ти повод да ти казва Корти и аз да съм съгласен, че си лицемер.
Лицемерите говорят така - без да имат наблюдения, само и само да угодят на някого, пък било то и някого в себе си.
цитирай
13. radostinalassa - ~ 10. radostinalassa Това, че не схващаш, както и самото съдържание на този твой коментар, а и начинът на построяване на изреченията като отражение на интелекта
12.10.2018 21:02
А твоите изречения също са доста интересни. Не си ли ги четеш, Лайфче. Ти по - добре гледай смисълът на думите. Явно той ти убягва много бързо. Изкривяваш информацията и я осмисляш накриво в твоя полза. Откъде идва това? Коя е причината ? Мислил ли си по въпроса? И пишеш все едно и също, не се ли изморяваш? Дай нещо ново. Какво харесваш на джендърството в САЩ и Запада? На храната им? На агресията им? На медицината им?
цитирай
14. radostinalassa - Прегледах граматиката ти и не съм впечатлена особено
12.10.2018 21:10
Ивползваш чуждици, завършваш изречението с М?, което е некоректно граматически. Какъв ти тук интелект? А за смисъл да не говорим. Сега трябва да докараш гетчо и коко38 да ме наругаят. Така ще си победител, по друг начин не става. Тези двамата могат да ядосат и мъртвец, който няма имунитет към рафинирани простаци.
цитирай
15. getmans1 - Е, ЧЕ АЗ НЯКЪДЕ ДА СЪМ КАЗВАЛ НЕЩО ...
12.10.2018 21:10
Е, ЧЕ АЗ НЯКЪДЕ ДА СЪМ КАЗВАЛ НЕЩО ПОДОБНО САМО КАЗВАМ КАК МОЖЕ ДА СЕ ПОСМЕЕШ ... САМ С ПОМОЩТА НА ФАНТАЗИЯТА СИ.
цитирай
16. starforlife - ~ 13. radostinalassa
12.10.2018 21:17
Абе да говори с теб човек е пълна загуба на време, но питаш ме - ще ти отговоря:
- Не харесвам джендърството, но интелигентно приемам правото на различния да е различен. По това се откроява истински човечният от лицемер-фанатика.
- Храната на Запад е в пъти по-добра от нашата и руската. Факт. Факт, който аз съм изпитвал стотици пъти, а ти дори руска не си опитвала, но си пишеш глупостите.
Под предходен постинг те приканих да довършиш изречения, касаещи именно компетенции по отношение на храните - не го направи. А не го направи, защото просто си невежа. А аз в сектора имам не можеш дори да си представиш какви лични наблюдения и познания. Настоящи и реални, а не лализми като твоите от разни псевдо сайтове.
- Агресията е присъща за човека въобще. Нима искаш да кажеш, че Русия не е агресор? Ах олан - така е, когато си мислиш, че Момичето (написало песента, спрямо която също показа невежеството си, за което ти говоря не само аз, а поне още 10 чмовека) казва, че Русия е "великая", а не "огромная". Дори руски не знаеш, а ти криво, че ти казват, че си тъпичка.
- Медицината? Ама ти сериозно ли? Медицината в САЩ е минимум с 3 века по-напред от тази в Русия.
Тук отново говоря от първо лице. Прочети например 17-ти мой коментар тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/04/05/v-navecherieto-na-veliki-chetvyrtyk.1602559

Дурьоначка си ми ти, Тинчееее, дурьоначка.
С претенции при това, което те прави още по-смещна.
цитирай
17. radostinalassa - Добре е , че не покани кликата да те отмени, умничко.
12.10.2018 21:31
!. Джендърството - тук не става дума дали го приемаш, умничко, а , че го натрисат на децата още в ДГ. Има колосална разлика между Изтока и Запада в това отношение. Не можеш да разбереш, че става дума за даване на повече права на тези болни хора над нормалните хора. И какво се цели с това.
2. Храната на Запад по отношение на ГМО е много по - лоша от нашата. В това отношение всички са единодушни, че ГМО не е полезно. Да не говорим за Е - тата , с които е пълна.
3.Не съм чела в предходния постинг за подканата ти. Аз не чета псевдосайтове, защото много лесно ги отсявам.
Русь означава велика, а не Русия. Не можеш да си представиш коя е била тая Русь, и не се мъчи. И коя медицина е първа в света? Псевдомедицината, която заработва милиарди на гърба на невежите и сляпо вярващи в нея хора? Тук вече си пълен невежа. Доволна съм от граматиката си. Който говори обратното е лъжец и тиквичко. Лайфчо е дурачок смещичок!
цитирай
18. starforlife - ~ 17. radostinalassa
12.10.2018 21:49
Както казах и ти за пореден път го доказа: Пълна загуба на време е да се говори с теб, защото ти говориш със себе с, а не с отсрещния.
"Лайфчо дурачок смещичок" живее и то перфектно в реала и не му е нуно огледало, с което да се псевдо осъществява във виртуала.
Това е прерогатив на Тинчето с ласото.

НЕ ТРОЛИ ПОВЕЧЕ, МОЛЯ!
цитирай
19. radostinalassa - Добре, троли си сам
12.10.2018 21:57
Грандоман нещастен.
цитирай
20. getmans1 - . . . Тюх, да му се не види. . . таман си ...
12.10.2018 22:25
... Тюх, да му се не види ... таман си мислех, че мое да станем свидетели на нещо велико ...


radostinalassa написа:
Грандоман нещастен.

цитирай
21. radostinalassa - Нещо задгробно?
12.10.2018 22:31
Или духовито? Не съм сигурна , че не бих предпочела Самсунг пред свободата. Може би е въпрос на т.нар. сой.
цитирай
22. getmans1 - . . . ХМ, СВОБОДНА. . . И САМО МАЛКО ...
12.10.2018 22:46
... ХМ, СВОБОДНА ... И САМО МАЛКО ОБСЕБЕНА


radostinalassa написа:
Или духовито? Не съм сигурна , че не бих предпочела Самсунг пред свободата. Може би е въпрос на т.нар. сой.

цитирай
23. radostinalassa - Много си загадъчен
12.10.2018 22:57
Не мислиш ли?
А ти искаш ли Самсунг да те следи, да те бройка? Смартфонът да облъчва детето ти ?
Не, назад към природата.
цитирай
24. radostinalassa - Заспа ли вече?
12.10.2018 23:12
Добре, че не ми натресоха гетчо. Сигурно ми е обиден, но аз не мога да съм и рускиня, и помакиня, и фино угърка, и еврейка. Така става сойна смес. А аз съм от чист сой. Затова предположих , че е ...сещайте се какъв.
цитирай
25. getmans1 - . . . Алоооооо, как е там. . . . горе на ...
12.10.2018 23:35
... Алоооооо, как е там .... горе на дървото .... хахахахах


radostinalassa написа:
Не мислиш ли?
А ти искаш ли Самсунг да те следи, да те бройка? Смартфонът да облъчва детето ти ?
Не, назад към природата.

цитирай
26. radostinalassa - Виждам, че съм ти повлияла по някакъв начин
12.10.2018 23:47
Не съм имала предвид да се връщаш на клона, а да намалиш облъчването, което ти влияе.
цитирай
27. getmans1 - . . . ТЪЙ ЛИ БИЛО. . . ПЪК АЗ СЕ ЧУДЯ К...
13.10.2018 00:00
... ТЪЙ ЛИ БИЛО ... ПЪК АЗ СЕ ЧУДЯ КАКВО ПРАВИ ЛАССИТО НА КЛОНА


radostinalassa написа:
Не съм имала предвид да се връщаш на клона, а да намалиш облъчването, което ти влияе.

цитирай
28. vmir - Радостина разкри слабото място на своите душмани:
13.10.2018 08:00
radostinalassa написа:
Тези двамата могат да ядосат и мъртвец, който няма имунитет към рафинирани простаци.


Само мъртвец, който ИМА имунитет към рафинирани простаци.
Разби ги! Титанът на мисълта си личи отдалеч.
цитирай
29. librarian - Добро утро, Стар! :-)
13.10.2018 08:25
Всеки е наясно, че социализмът въобще крадеше от капитализма. Трябва човек да е много нагъл, за да не го признава. :-)
А по повод твърденията на блогърката радостина, не се коси. Хората не са глупави и преценяват кой е умният в случая. Спокоен уикенд. :-)
цитирай
30. radostinalassa - getmans1 - Ти явно предпочиташ да живееш в по - добрия свят
13.10.2018 08:55
Ще уважа желанието ти. Но ще занесеш там доста радиация и ще светиш като духовете.
цитирай
31. radostinalassa - vmir - Пак забравих какво ми беше казал
13.10.2018 08:58
А, сетих се - лунатичка. Стар просто защитава загубена кауза. Няма как да е прав. Като правим от децата си потребители, ние ги правим слаби. Когато случаят опре до твоето дете би трябвало да се замислиш, ако ти е възможно.
цитирай
32. vmir - 31. radostinalassa,
13.10.2018 12:06
Да не би да искаш да кажеш, че технологичния напредък е грешка? Че, обувките трябва да се правят от дърво или да тежат по 1 килограм всяка? Това със сигурност ще намали целулита по дамските бедра. Оше по-добър ще е резултата, ако забранят със закон моторните превозни средства и хората започнат да вървят пешком или с подтичвания. Телефоните да се унищожат, за нета да не говорим. Може би си мечтаеш за живот в пещерите. Познах ли?
цитирай
33. radostinalassa - Аз си мисля, че незомбираните хора избират да...
13.10.2018 12:31
живеят на село, т.е. близо до природата и работят в града например. Знаеш ли защо ? Ние получаваме от храната само 10% от енергията си. Останалите 90% идва от праната, т.е. природата. В града няма много прана и хората трябва да изядат много храна, за да си набавят Е. Е, как ще ги изхраним в такъв случай. В тази вредна храна има много Е - та, които ги отравят.Нещо против? Аз съм го изпитала от собствен опит. Ти имаш ли такъв опит?
цитирай
34. starforlife - ~ 33. radostinalassa
13.10.2018 12:48
Пран ти е мозъкът ти пран. Казва ти се, че си зле, ама ти... като си седиш зад компютъра по цял ден и енергеята я изразходваш само за първа и втора фаланга на пръстите и няколко напъна във ВеЦе-то - така ще е.
Прекопай градината да видим. Първия ден от умора няма да ядеш, а директно лягаш (прана - ха ха ха). На втория съм сигурен, че ще изпраниш един самун 'ляП с кило сланина.
Казах, че ти е пран мозъка и нарисуваните псевдо-гънки са се омазали, нали?
Всички да живеем на село, а работим в града, казваш?
Кои села на до 50-60 км. ще поемат София, м?
Следват Варна... Пловдив...
Та нали едната малка Враца е 80-90 хил. бе. Кои села около нея ще я поемат?
В Загорите (Стара и Нова) коло хиляди са?
Кои села ще ги поемат?
Та нали така ще се урбанизират селата за сметка на градовете бе. (ако без Гугъл знаеш какво значи "урбанизация" ) Тоест: то е невъзможен варианта ти, но ако все пак се осъществи - кръгът се омагьосва.
цитирай
35. starforlife - А по отношение на храните си на нивото на първи клас.
13.10.2018 12:50
Тоест - наивна и без капчица поглед. Говорим за глобален поглед, Тинче. Глобален. А не идиотски.
цитирай
36. radostinalassa - Да беше здрав, щях да ти повярвам може би, но пак не е сигурно
13.10.2018 12:57
В случая ще се спасяваме семейно.Липсва ти глобален поглед върху нещата, но не и обиден език.
Прана има във въздуха, водата около растенията. Ние се нуждаем само от Н - те й йони, от микроелементи и от вит. С . А урбанизацията е извършена нарочно и никой няма интерес от обратния процес. Ти ми кажи защо е така? За съкращение броя на хората , нали? Сега ми изложи теорията си за храната, на каквото ниво имаш, Лайфчо.
цитирай
37. starforlife - ~ 36. radostinalassa
13.10.2018 13:01
Тинче, олигофренче, я провери (чрез руския Гугъл) колко е било населението на Земята да кажем през 5-ти, 10-ти, 20-ти и настоящия век. М?
цитирай
38. starforlife - И не е въпрос на интерес (деурбанизацията), а на възможност за осъществяване.
13.10.2018 13:02
цитирай
39. radostinalassa - Много палав език имаш, Лайфчо
13.10.2018 13:08
Но придружен от гаранция за ненаказание.Обясни своята теория за храната.
Урбанизацията е налице в България. На Севера напр. му казват северозападнал, на кого ли е обещан? Работа има само в големите градове, след укрупняването на земята, какво друго доказателство ти е нужно? Избиват периодично животните в Странджа, и имат тайното желание да ги заменят с други, които само ядат , но не дават мляко, а себеподобни. За тая цел трябва мирно да се съкрати населението ни. Трудно ли е за дебилчето, Лайфчо?
цитирай
40. starforlife - Виж сега, Тиньоченка...
13.10.2018 13:25
Аз мога за всичко да те оборя (не, че ти ще клекнеш де), но понеже сега спирам да репликирам - та да те светна:
Ти предполагам си виртуалничиш вкъщи...
Аз обаче съм в офиса си и сега излизам по банки и поне 2 часа няма да съм зад РС...
Тоест - светвам те, че когато ти си мислиш, че си затапила някого с глуповатите си изказвания - той човекът просто живее реален живот и не е зад РС като теб постоянно.
(Виж си само фразата "дебилчето, Лайфчо". Не схаваш колко си зле по БЕЛ, нали?)
цитирай
41. radostinalassa - Тинче, олигофренче, ---- дебилчето, Лайфчо?
13.10.2018 13:36
Съпоставими са според мене. Отивай където искаш, но не можеш да обориш истината с квалификации по адрес на носителите й. Няма как да стане . Можеш да се опиташ, ако държиш на реномето си и то не е балон, пълен с газ.
цитирай
42. cortana - :) :) :)
13.10.2018 14:19
starforlife написа:
..... (Виж си само фразата "дебилчето, Лайфчо". Не схаваш колко си зле по БЕЛ, нали?)
Съдейки по отговора 'и, не схваща какво 'и говориш. :) :)))
цитирай
43. radostinalassa - Не схващам, така е .
13.10.2018 15:00
Нашият спор не е за ДГ. Това искам да му кажа. В детската градинка се обиждат така. Искам си теорията за храната. Къде е тя? Ще ми е много интересно.
цитирай
44. sekirata - Не знам по какъв начин да доказвам вече
13.10.2018 17:39
Не знам по какъв начин да доказвам вече,че не ми пука, нито за САЩ,нито за Русия,най малко пък за баба Меркел и Европата и както и за спонсорът им Сорос. България за мене е погубена вече и ще е чудо да се вдигне,но няма да живеят българи в нея вече,само ще се наричат така, а може и да не са човешки същества! Аз просто няма да доживея,затова и не се впрягам,най малко пък се надявам ,че мога да спра вятърните мелници в интернета изобщо. Но явно все преча на някой -не разбрах с прозата и стиховете си или със статиите,с това че съм нечия майка.., но щом трябва да млъкна ,ще млъкна по простата причина,че не съм хакер и не плащам, като апостола и други на хакери! Защо го пиша тук ли? Защото разбирате от тези техники,нещица и много добре Ви е ясно кои ги вършат и защо,но след като на Вас нищо не могат да Ви направят типично за българина е да не Ви интересуват и такива ,като мене засегнати -сега пак .
С уважение към Вас,като програмист,компютърен специалист и .т.н. Имате си го в гена и предполагам,че го развивате.
Анита
цитирай
45. radostinalassa - starforlife - Храненето съм го изучила отдавна
13.10.2018 19:09
Тук не можеш да ме учудиш с нищо. Да твърдиш, че в тиова отношение съм наивна значи да отречеш труда и практиката на много учени и лечители. Направо си смешен. Смехурко.
цитирай
46. radostinalassa - starforlife
13.10.2018 19:26
Вече седя по 21 часа на компа, защото много трудно пиша постинги. Буквите ми спират и ги чакам по 6 минути да тръгнат отново. Каква може да е причината? А коментари пиша от раз, много лесно. Да не би да е защото съм сваляла Хермантигър? Не ми се струва реално. Сигурно е някаква шегичка.
цитирай
47. starforlife - Дурьоночка, грам не заслужаваш да ти говори човек, но понеже си много забавна с глупостта си - та ей мА на - правя го.
13.10.2018 20:11
Та:
В началото на 46-ти коментар radostinalassa написа:
Вече седя по 21 часа на компа, защото много трудно пиша постинги.
И спиш по 3 часа?! А кога прекопаваш градината и водиш козичките на паша, че да си сред праната (ха ха ха), но все пак да имаш и поне мъъъъъъничко екологично чиста храна? Как набавяш витамина си ЦЪ например?

По-нататък в същия 46-ти коментар radostinalassa написа:
Буквите ми спират и ги чакам по 6 минути да тръгнат отново. Каква може да е причината? А коментари пиша от раз, много лесно.
Аааа, че аз откъде да знам?! Аз съм тъп та дрънкам и няма как да знам повече от теб по който и да е въпрос, нали така? Защо ме питаш тогава?
Освен това съм и смехурко и постоянно ти се смея и от смях едва ли би ми останало време да помисля защо е така. Ха ха ха

По-нататък в същия 46-ти коментар radostinalassa написа:
Да не би да е защото съм сваляла Хермантигър? Не ми се струва реално. Сигурно е някаква шегичка.
Ама ти го сваляш ли? Ха ха ха. Па свали ли го? Хаааа ха ха ха

~ ~ ~

В началото на 45-ти коментар radostinalassa написа:
Храненето съм го изучила отдавна
Колко отдавна? През 5-ти век? ха ха ха
Попитах те колко е било населението на Земята тогава - ни дума, ни вопъл, ни стон.

В началото на 45-ти коментар radostinalassa написа:
Тук не можеш да ме учудиш с нищо.
Самонавивай се. Не ми пречиш.

По-нататък в 45-ти коментар radostinalassa написа:
Да твърдиш, че в тиова отношение съм наивна значи да отречеш труда и практиката на много учени и лечители.
О, не само наивна. Ти си и глупава.
Дефинирай понятието "учен" и след това понятието "лечител", моля.

В края пък на 45-ти коментар radostinalassa написа:
Направо си смешен. Смехурко.
Аз!
Ха ха ха

~ ~ ~

В заглавието на 43-ти коментар radostinalassa написа:
Не схващам, така е .
Естествено, че е така. Но отговори ли си защо е така?

В началото на 43-ти коментар radostinalassa написа:
Нашият спор не е за ДГ. Това искам да му кажа. В детската градинка се обиждат така.
Аз с теб спор нямам. Ти с мен също. Ти си в спор със самата себе си. Ха ха ха

По-нататък в 43-ти коментар radostinalassa написа:
Искам си теорията за храната.
Ти искаш?! Че коя си ти, че да искаш от мен каквото и да е бе, Тинче?

В края на 43-ти коментар radostinalassa написа:
Къде е тя? Ще ми е много интересно.
Е па о'де да знам къдЯ си я турнала бе! И на мен ще ми е интересно къде ли ще я намериш. Ха ха ха

~ ~ ~

В заглавието на 41-ви коментар по повод на Тинче, олигофренче, ---- дебилчето, Лайфчо? radostinalassa написа:
Съпоставими са според мене.
Така ли? Ние пък да не знаем! Хааа ха ха ха

По-нататък в 41-ви коментар radostinalassa написа:
Отивай където искаш, но не можеш да обориш истината с квалификации по адрес на носителите й.
Ооо, благодаря, че си ми дала блоговолението си. Какво щях да правя, ако не беше го направила, баси? А по повод на другото - да ти казваме вече "Тинчето-дискетата"? Ха ха ха

В края на 41-ви коментар radostinalassa написа:
Няма как да стане . Можеш да се опиташ, ако държиш на реномето си и то не е балон, пълен с газ.
Естествено, че има. Друг е въпросът искам ли и ще го направя ли.
А за реномето ми не бери грижи.
Но пък да те попитам кой е най-лекият газ, интелигентная девочка? Ама хей така - без руския Гугъл. Ха ха ха

~ ~ ~

В заглавието на 39-ти коментар radostinalassa написа:
Много палав език имаш, Лайфчо
Честно да ти кажа - всички жени ми го казват когато се целуват с мен. Ха ха ха
(Ама ти няма как да го научиш. Хаааа ха ха ха)


В началото на 39-ти коментар radostinalassa написа:
Но придружен от гаранция за ненаказание.
Така е! Права си! Но на теб какво ти пука и/или влиза в работата?

По-нататък в 39-ти коментар radostinalassa написа:
Обясни своята теория за храната.
Че защо да го правя? М?

Още по-нататък в 39-ти коментар radostinalassa написа:
Урбанизацията е налице в България. На Севера напр. му казват северозападнал, на кого ли е обещан? Работа има само в големите градове, след укрупняването на земята, какво друго доказателство ти е нужно? Избиват периодично животните в Странджа, и имат тайното желание да ги заменят с други, които само ядат , но не дават мляко, а себеподобни. За тая цел трябва мирно да се съкрати населението ни.
С това пък изобщо няма дори да те ебавам.

В края на 39-ти коментар radostinalassa написа:
Трудно ли е за дебилчето, Лайфчо?
Хайде сега ни светни кое е това дебилче? М?
цитирай
48. radostinalassa - Ти не си отговорил на нито един въпрос.
13.10.2018 21:09
Само си ме обиждал. Какъв смисъл има да си говорим?
А , да - стана ясно, че ти можеш да ме обиждаш безнаказано и това не ми влиза в работата. Това не е демокрация. Това е наглост.
Не е възможно хората , които успешно лекуват другите чрез натуропатия да са дебили. Затова остава изводът, че дебилът и наглият си ти. И говориш на простоват БЕЛ.
цитирай
49. starforlife - ~ 48. radostinalassa
13.10.2018 21:12
В заглавието на 48-ми коментар radostinalassa написа:
Ти не си отговорил на нито един въпрос.
А ти да не би някога досега да си ми отговорила?
Ти знаеш (и можеш) само да искаш.
И да си говориш сама, без да приемаш не доводите, а истините от другите спрямо пълнити ти шитни.

В тялото на 48-ми коментар radostinalassa написа:
Какъв смисъл има да си говорим?
Че аз кога съм се натискал да говоря с теб?
Ти го правиш.
Или греша?
За мен най-добре би било да не се вясваш по ширините ми и да не ме репликираш никъде, но какво да те правя? - Търпя те.
цитирай
50. radostinalassa - Не си прав.Истината трябва да тържествува винаги
13.10.2018 21:44
Ти се опитваш да зомбираш хората. Когато не успяваш, започваш да ги ругаеш. Това е детинско. Виждам, че си запазил хлапака в себе си.
Признай, че аз знам милиони пъти повече от тебе по медицина, генетика, общ поглед върху света, Библейският проект, осойване и пр. За онези технологии не претендирам. За това си има техници.
цитирай
51. starforlife - ~ 50. radostinalassa
13.10.2018 21:51
radostinalassa написа:
Признай, че аз знам милиони пъти повече от тебе по медицина, генетика, общ поглед върху света, Библейският проект, осойване и пр.
Хааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха

А сега, Тинче, извини ме, но може ли с една готина млада бамбина да поизлезнем по някое и друго хубаво заведение?
(Има макар и единици мноого приятни пиано-барове с превъзходна кухня - да не си помислиш, че в някой бардак ще ходим. ха ха ха)
цитирай
52. radostinalassa - От глупав , по - глупав
13.10.2018 21:58
Има такъв филм. Да не се пръснеш от смях.
"мършляк, зщао отсъстваш от блога

да не си на руските гробища?" - Това е резултатът от опита ми да сваля твоя почитател. От един дол дренки сте Лайфчо, нищо не може да се направи. Соят си е сой.
цитирай
53. radostinalassa - Може би утре, кукукчо.
13.10.2018 22:15
Разбира се , че съм знаеща, а не хихикаща целодневно.
цитирай
54. radostinalassa - Да включим и малчо в разговора
14.10.2018 08:48
като прочета алкохолизъм и се сещам за русия
Изпратено: 08:39 От: germantiger
А нацистите са били пияни и без водка, нали?
цитирай
55. get - - Тинче, с интелект на главната героиня Ласси - нивото по изброените ДИСЦИПЛИНИ - са на ниво КУХАРКИ ... ?
15.10.2018 18:56
- Понимаеш, что означает кухарка?
radostinalassa написа:
Разбира се , че съм знаеща, а не хихикаща целодневно.


ЗААРСКО ПОМАКИНЧЕ - наричам ТЕ ТАКА, ЗАЩОТО? - не правиш разлика между БЪЛГАРИН и УГРО-ФИН=РУСНАК?

Специално НА ТЕБ - Ви :))) посвещавам стихотворение на В. Гафт "Муха Москвы"?
или още (На БОЛГАРСКАЯ МУХА, КРЕМЛЯ - с акъл колкото на Глаша, Маша и Малаша:))) ?

Муха бьется о стекло -
Рядышком окно открыто.
Или муху припекло,
Или страдает менингита
Ловко делает она
Агрессивные движенья
Ей свобода не нужна
Мухе надобно сраженье
Муха - лекарь, муха -врач
Мухе ЯД - ЛЮБИМОЕ ЛЕКАРСТВО
Этим ядом-то, видать,
Муха ЛЕЧИТ ГОСУДАРСТВО.
Муха борется со злом,
Все печется о народе,
Погибая за стеклом,
НА жирнющем ГОВНОБРОДЕ.
Родилась она давно
Еще в том двадцатом веке
Но Ей, любимое ГОВНО
ИЩЕТ в каждом человеке.»

- Ако не си разбрала "посланието" в стихото на Валентин Гафт - да (ти) дообясня ПРОБЛЕМА ПРИ ТЕБ с КАЗАНОТО ОТ ЛЕРМОНТОВ - по случай подобен на твоя?

„Стыдить лжеца, шутить над дураком
И спорить с женщиной — всё то же,
Что черпать воду решетом:
От сих троих избавь нас, боже!”

- Ах ти Радостинке-Тина НАША ... с интелект, подобен на руска-доярка Глаша, Маша и Малаша :))) !


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590367
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031